Tv og Internet

Internet og TV

Muligheder for Tv og Internet:

I Perdersminde grundejerforening har vi ikke en antenneforening, det betyder at du som grundejer har helt frie muligheder for at vælge hvem der skal leverer Tv og internet til din bolig.

Som det ser ud lige nu, så har ca. halvdelen af grundejerforeningens medlemmer valgt fibernet fra Fibia & Waoo, den anden halvdel har Yousee, mobilt bredbånd, eller ingen ting.

Fibia præsenterede os for et super godt tilbud i starten af 2017, og har gravet fiber ledninger ned i hele vores forening, det er derfor nemt, og ikke specielt dyrt for nye medlemmer at blive tilsluttet.

Fibia tilbyder hastigheder på op til 500 Mbit.

Yousee har kun de gamle kobberledninger at tilbyde, du kan derfor ikke få hastigheder på mere end 7-10 Mbit.

Men som sagt så er det helt op til dig, hvad du vælger.

Har du brug for lidt råd og vejledning, så er du velkommen til at kontakte formanden på formand@Pedersminde-gf.dk