Arbejdsdag d. 18-05-2024

Arbejdsdag i Pedersminde Grundejerforening

Lørdag den 18. maj 2024 inviterer Bestyrelsen hermed til endnu en arbejdsdag i Grundejerforeningen Pedersminde.

Mødested Bragesvej 2 kl. 09.30                      (Ved Lene & Per)

Medbring gerne en stol og godt humør, samt om muligt værktøj og redskaber, der kunne være brugbare til nedenstående arbejdsopgaver.

Imens vi starter dagen med en kop kaffe og en ”lille” skarp, gennemgår vi de opgaver, der gerne skal udføres på dagen.

Forventelige / mulige opgaver er:

• Etablering af endnu et vejbump på Odinsvej (Placering aftales med de berørte grundejere)

• Fylde vejgrus i hullerne i vejen ”hele vejen” rundt i foreningen og fylde det resterende grus op i de allerede eksisterende grusbeholdere.

• Nedtagning af foreningens informationstavle ud for Thorsvej 8, idet denne ikke benyttes længere.

• Opsætning af vejskiltet ”Odinsvej” ud for Odinsvej 2. Dette er væltet, formentlig efter en påkørsel.

• Ordne vores blomsterkasser med ny (og bedre) beplantning.

Hvis blomsterkasserne trænger, skal de samtidig have lidt opfriskning med noget hvid maling.

• De ”gamle” vejbump” graves frie igen, så de har/får den rigtige effekt.

• Underlaget / vejen før det gamle vejbump ved Thorsvej 24 forsøges ordnet og sikret bedre til at kunne modstå vandet.

• Nedgangen til Smidsholmvej fra Lokesvej (Gang/cykelsti imellem Lokesvej 15 & 17) ordnes og trappen ned til Smidsholmsvej ordnes / reetableres.

Kl. (ca.) 14.00 skulle arbejdsopgaverne gerne være afsluttet og vi mødes så igen på Bragesvej 2, hvor der vil være lidt mad og drikke – og forhåbentligt masser af hyggeligt samvær. Til denne del medbringes tallerkner & bestik til eget forbrug.

Af hensyn til indkøb er det nødvendigt at få et overblik over deltagere på dagen, hvorfor tilmelding er nødvendigt.

Tilmelding kan foregå via foreningens hjemmeside: Pedersminde (pedersminde-gf.dk eller ved at ”smide” tilmeldingssedlen i postkassen på Bragesvej 2.                     Tilmelding senest fredag den 10. maj 2024.

Vi håber selvfølgelig igen på en god tilslutning til projektet.

Skulle den fysiske formåen ikke rigtig være til de store fysiske udfoldelser, har vi stadig brug for masser af gode råd, ideer og hyggeligt samvær. Så ALLE er velkomne.

Jeg/vi ønsker at deltage til arbejdsdagen d. 18. Maj 2024 kl. 09.30